Замовте зворотній дзвінок прямо зараз.
Дізнайтеся, як отримати SIM-карту «SIMFOTOUR» вигідніше й швидше. Ми передзвонимо Вам безкоштовно в будь-який куточок України!
(Пн. - Пт.: 9.00 - 18.00)

Часті питання

Партнерам

1.
Як можна ознайомитися з дилерським договором?

Відправте нам інформацію про вашу компанію на електронну пошту для партнерів office@simfortour.com.ua, і вам негайно направлять всю необхідну інформацію та шаблони договорів.

2.
Як Дилер може поповнювати баланси сім-карт SIMFORTOUR клієнтам?

Є кілька варіантів:

  • Продаж карт експрес-оплати.
  • За допомогою особистого кабінету.
  • Абонент самостійно може поповнити свій номер, скориставшись будь-яким з існуючих способів поповнення балансу

3.
Чи буде поміщена на сайті Сімфотур інформація про нашу компанію, як про ваш продавця?

Звичайно. Ми розмістимо інформацію про вашу компанію в розділ «де купити»

4.
При втраті сім-карти чи можливо її відновити?

Ви маєте можливість без зміни номера відновити втрачену або пошкоджену сім-карту SIMFORTOUR на звичайну, micro- або nano-карту. Для відновлення необхідно відповісти на прості запитання стосовно її попереднього використання.

Будь-яка заміна сім-карти виконується безкоштовно, за умови поповнення балансу номеру SIMFORTOUR на 200 грн.
Якщо Ви не бажаєте поповнювати номер - плата за заміну карти у розмірі  5 одиниць оператора буде знята з балансу карти SIMFORTOUR.

5.
Чи працює сім-карта SIMFORTOUR в Україні?

Туристична сім-карта «СІМФОТУР» працює на території України на вихідні та вхідні дзвінки, сервісні команди (активація стартового балансу, прийом / відправка sms-повідомлень та інші сервісні функції)

Якщо ви не знайшли відповідь на своє запитання, ви можете задати його нам!

Поставити питання

Поставити питання або залишити відгук

Будь ласка, заповніть форму, щоб ми могли використовувати введені вами дані для вирішення вашого питання або розмістити ваш відгук. Відповідь на ваше запитання буде отримана в якомога короткий термін часу.

Ви є абонентом Simfotur/Simtravel?

Форма заповнена з помилками

Будь ласка, перевірте заповнення форми.
Поля, в яких допущені помилки, виділені оранжевим кольором.

Спасибо!

Всі поля є обов'язковими для заповнення.

Перевірка балансу:

*146*099#


Ви можете зателефонувати в нашу службу технічної підтримки самостійно:

(044) 234 52 22Київ
(з 8.30 по 22.30, перші 3 хвилини через SIMFORTOUR безкоштовно)

+ 37257595999VIBER Service
(пн.-пт. до 18.00)