Замовте зворотній дзвінок прямо зараз.
Дізнайтеся, як отримати SIM-карту «SIMFOTOUR» вигідніше й швидше. Ми передзвонимо Вам безкоштовно в будь-який куточок України!
(Пн. - Пт.: 9.00 - 18.00)

Запрошення до співпраці

Стільниковий зв'язок — це всесезонна, високодохідна діяльність, яка динамічно розвивається та розширює ваші можливості.

Ми раді повідомити вам, що для вас завжди існує універсальна партнерська програма, якщо ваша компанія готова розвиватися та робити бізнес разом з нами!

Ставши партнером SIMFORTOUR ви зможете надавати повний комплекс послуг зв'язку для компаній будь-якого масштабу та сфери діяльності.

Приєднуйтесь до числа наших партнерів , щоб підвищити ефективність роботи та відкрити нові бізнес-можливості вашої компанії.

Заповніть анкету

Контактна інформація

 

Форма заповнена з помилками

Будь ласка, перевірте заповнення форми.
Поля, в яких допущені помилки, виділені оранжевим кольором.

Спасибо!

Часті питання

  • Чи можна прийняти вхідний дзвінок при нульовому балансі?

    Так, в країнах, де вхідні дзвінки безкоштовні, ви зможете прийняти вхідний дзвінок при нульовому балансі.

  • Як перевірити та поповнити баланс картки SIMFORTOUR?

    Для перевірки балансу наберіть наступну комбінацію:

    *146*099# та натиснить клавішу виклику або зареєструйтеся в Особистому кабінеті абонента та отримуйте детальну інформацію, щодо використання вашої сім-карти 

     

    Існують наступні способи поповнення рахунку:

    1.картками експрес-оплати(поповнення);
    2.банківськими картами (Visa/Master Card) на сайті www.simfortour.ua;
    3.за допомогою системи моментальних Інтернет розрахунків WebMoney на сайті www.simfortour.ua;
    4.за інформацією про безготівкові розрахунки звертайтеся за телефоном: +38(044)234-52-24;
    5.за готівку в терміналах по прийому платежів (Qiwi(ОСМП),  Pay&Go, СityPay, 24nonStop, Easy Pay) – кошти зараховуються безпосередньо на баланс телефонного номера за комерційним курсом.

  • Чи можливо зберегти мій український номер і для чого це потрібно?

    Нажаль послуга «Збереження українського номера» починаючи з 19.02.2012  тимчасово не надається.   Детальніше

  • Чи потрібно налаштовувати мобільний телефон під SIM-карту SIMFORTOUR?

    Для більшості телефонів додаткові налаштування не потрібні. Але для деяких моделей (Samsung, iPhone, Blackberry, Fly, Alcatel) необхідно ввести «код сумісності». Для цього потрібно в Меню телефону знайти меню  SIM-карти SIMFORTOUR , далі вибрати пункт Settings і ввести код 1101, та натиснути ОК.

  • Чи доступна абонентам SIMFORTOUR послуга Інтернет (GPRS/EDGE/3G)?

    Так, абоненти SIMFORTOUR можуть користуватися послугою Інтернет, при знаходженні за кордоном. Послуга доступна в 122 країнах. Тарифікація округлюється по 10 Кб, вартість послуги від 0,01 од. за 10кб

    Необхідно активувати GPRS послугу та налаштувати точку доступу у вашому телефоні. Детальніше у розділі  GPRS/EDGE/3G

  • Скільки коштує дзвінок в службу підтримки абонентів за кордону?

    Дзвінок в службу підтримки абонентів SIMFORTOUR за кордону за номером +38 (044) 234-52-22 є безкоштовним протягом перших 3-х хвилин розмови. Починаючи з 4-ї хвилини, він тарифікується як дзвінок в Україну по тарифу тієї країни, в якій ви знаходитеся. Кількість дзвінків в службу підтримки в день не обмежена!

  • Чому у  SIMFORTOUR дешевий роумінг? По-перше, надавати зв'язок за такими низькими цінами нам дозволяє співпраця з європейським оператором мобільного зв'язку. Усередині Євросоюзу діють спеціальні ціни на роумінг, які значно нижчі, ніж для операторів з інших країн (наприклад,українських). В інших країнах для мобільних операторів з Євросоюзу надаються також пільгові тарифи на роумінг.

    По-друге, sim-карти SIMFORTOUR (Simtravel_Росія) працюють за технологією здійснення дзвінка Call Back, тобто «Зворотний дзвінок», при якому всі вихідні дзвінки стають вхідними, а вхідні дзвінки завжди дешевше вихідних.

    По-третє,SIMFORTOUR (Simtravel_Росія) встановлює мінімальну комісію за роумінг, в результаті чого зв'язок для абонента стає в кілька разів дешевше.

Пропозиції для партнерів