Замовте зворотній дзвінок прямо зараз.
Дізнайтеся, як отримати SIM-карту «SIMFOTOUR» вигідніше й швидше. Ми передзвонимо Вам безкоштовно в будь-який куточок України!
(Пн. - Пт.: 9.00 - 18.00)

Підтримка

Як купити?

1.
Як здійснюється доставка сім-картки ?

Доставка сім-карт вигідного роумінгу Simforour в місті Києві здійснюється безкоштовно по лінії метро, в інші міста України - за рахунок покупця, в середньому 25 грн., на відділення "Нової Пошти".

При замовленні стартового пакета з балансом 100 одиниць доставка повністю безкоштовна.

2.
Чому у  SIMFORTOUR дешевий роумінг?

По-перше, надавати зв'язок за такими низькими цінами нам дозволяє співпраця з європейським оператором мобільного зв'язку. Усередині Євросоюзу діють спеціальні ціни на роумінг, які значно нижчі, ніж для операторів з інших країн (наприклад,українських). В інших країнах для мобільних операторів з Євросоюзу надаються також пільгові тарифи на роумінг.

По-друге, sim-карти SIMFORTOUR (Simtravel_Росія) працюють за технологією здійснення дзвінка Call Back, тобто «Зворотний дзвінок», при якому всі вихідні дзвінки стають вхідними, а вхідні дзвінки завжди дешевше вихідних.

По-третє,SIMFORTOUR (Simtravel_Росія) встановлює мінімальну комісію за роумінг, в результаті чого зв'язок для абонента стає в кілька разів дешевше.

3.
Чи можливе використання SIM-карти в iPhone або iPad?

Так, можливо! Ви можете замовити спеціальну Micro (мікро) -Nano (нано) SIM-карту SIMFORTOUR на нашому сайті або купити її у наших партнерів.

4.
Де можливо купити SIM-карту зі спеціальним тарифом "Америка+Китай"

Сім-карту з тарифом «Америка+Китай» ви можете замовити у нас на сайті або у наших партнерів, а також на території аеропорту Бориспіль, термінал «В» зліва від входу, кіоск «Мобільний зв’язок» біля аптеки (цілодобово)

Тариф  «Америка+Китай» розрахований для відвідувачів США, Мексики, Віргінських островів (США), Пуерто-Ріко та Китаю, дозволяє приймати безкоштовні вхідні дзвінки в цих країнах, а дзвонити лише від 0,29 од./хв., при тому що тарификація в інших країнах залишається, як і в звичайному пакеті Simfortour

Детальніше про тариф  «Америка+Китай»

 

5.
Де можна придбати SIM-карту SIMFORTOUR?

  1. Замовити на нашому сайті в розділі «Замовити SIM-карту»
  2. В магазинах «Мобілочка» та у туристичних агентствах.

Докладніше про те, де можна купити sim-карти, ви можете дізнатися у розділі «Де купити»

Як користуватися?

6.
Як отримати автоматичні налаштування роумінгової SIMFORTOUR сім-карти ?

Якщо у вас не реєструється сім-картка або не здійснюються кол-бек (віддзівн при вихідному дзвінку) тоді необхідно провести автоматичне налаштування телефону.

Для цього увійдіть в МЕНЮ телефону, далі знайдіть іконку - сім-меню SIMFORTOUR , далі оберіть пункт Settings, потім оберіть пункт 2 - Compatibility mode, далі - ON або обравши пункт - Service code, далі введіть комбінацію 1101 та натисніть ОК

Також ви можете отримати автоматичні налаштування GPRS - інтернету, обравши в цьому ж пункті Settings , пункт 3 - Get internet settings, далі - відправка.

7.
Як відновити втрачену чи пошкоджену сім-картку?

Картка зі збереженням номеру відновлюється безкоштовно за умови поповнення балансу картки на 200 грн, в іншому випадку послуга платна - знімається з балансу 5 одиниць.

Доставка на відділення "Нової Пошти" - за рахунок абонента, в середньому 25 грн., м. Київ - по лінії метро - безкоштовно.

Для того щоб відновити сім-картку, вам необхідно зробити заявку з темою листа : Відновлення сім-картки - на мейл: office@simfortour.com.ua
Kiev@simfortour.com.ua

8.
Що таке Mеню Сімфотур та як його використовувати?

SIM-меню Сімфотур - це меню оператора, в залежності від моделі телефону та операційної системи, може знаходитись в різних розділах вашого телефону - стандарному меню телефону ( у вигляді іконки сім- карти), в додатках або налаштуваннях.

Функції МЕНЮ SIMFORTOUR

Call – призначена для здійснення вихідних дзвінків, якщо не вдається здійснити дзвінок стандартним способом. Для здійснення дзвінка, ввійдіть в підменю, введіть номер телефону у форматі+<код країни><код оператора>ХХХХХХХ і натисніть «ОК».
Send SMS – для відправки SMS-повідомлень, якщо не вдається надіслати повідомлення стандартним способом. SMS-повідомлення, надіслане через Меню SIMFORTOUR буде коштувати 0,10 од. з будь-якої країни світу. Зайдіть у підменю, введіть номер абонента у форматі
 +<код країни><код оператора>ХХХХХХХ, натисніть «ОК», після цього введіть повідомлення (тільки латинські літери) і натисніть «ОК».
Check balance – перевірка стану основного рахунку вашої SIM-карти.
Add credit – поповнення балансу основного рахунку за допомогою карти експрес-оплати.
Customer care – дзвінок у службу підтримки клієнтів (виклик тарифікується, як вихідний дзвінок за тарифом країни перебування).
Settings – налаштування. У цьому підменю можна активувати код сумісності (для телефонів Samsung, iPhone, Blackberry).

9.
Який термін дії сім-карти SIMFORTOUR ?

Термін дії сім-карти SIMFORTOUR

Картка залишається активною за умови  здіснення вихідного дзвінка (з списанням коштів за цей дзвінок)  або відправки СМС 1 раз на рік.

Якщо після установки сім-картки на екрані з'явиться надпис: "Your card has been blocked", зверніться у довідкову службу за тел.:+38(044)234-52-22

Sim-картка, яка  не використовувалася протягом 1 року знімається з операторського обслуговування.

10.
Як зателефонувати з Об’єднаних Арабських Еміратах з сім-карти SIMFORTOUR?

В Об’єднаних Арабських Еміратах, Саудівській Аравії можуть некоректно оброблятися запити по здійсненню вихідного виклику.

Існує три варіанта ініціації вихідного дзвінка:
1.
Необхідно увійти до меню SIMFORTOUR розділ Call і більш 3-х разів спробувати зробити виклик:

+код країни - код міста /мобільного оператора-номер абонента
Наприклад:
+380444590020

Далі Ви зможете здійснювати дзвінки звичним для Вас способом.

2. Відправте sms-повідомлення на номер 9146 з текстом (без лапок і пропусків):
*146*00 код країни/код мобільного оператора-номер абонента-#
Наприклад:
*146*00380444590020#
Sms-повідомлення тарифікується згідно тарифу.

 Далі Ви зможете здійснювати дзвінки звичним для Вас способом.

3. Необхідно увійти до меню SIMFORTOUR розділ Settings, натиснути «ОК», далі ввести 802, і знову натиснути «ОК». Після цього ви зможете здійснювати вихідні дзвінки.

11.
На номери яких операторів не можливо здійснити дзвінок з Simfortour ?

 З сім-картки "Сімфотур" не можливо здійснити вихідні дзвіки на номери Латвійського оператора "Camel Mobile" торгові марки "Телетай" ,"Нова Сім","Алтітель".

12.
Чи можна прийняти вхідний дзвінок при нульовому балансі?

Так, в країнах, де вхідні дзвінки безкоштовні, ви зможете прийняти вхідний дзвінок при нульовому балансі.

13.
Чи можливо зберегти мій український номер і для чого це потрібно?

Нажаль послуга «Збереження українського номера» починаючи з 19.02.2012  тимчасово не надається.   Детальніше

14.
Чи потрібно налаштовувати мобільний телефон під SIM-карту SIMFORTOUR?

Для більшості телефонів додаткові налаштування не потрібні. Але для деяких моделей (Samsung, iPhone, Blackberry, Fly, Alcatel) необхідно ввести «код сумісності». Для цього потрібно в Меню телефону знайти меню  SIM-карти SIMFORTOUR , далі вибрати пункт Settings і ввести код 1101, та натиснути ОК.

15.
Чи доступна абонентам SIMFORTOUR послуга Інтернет (GPRS/EDGE/3G)?

Так, абоненти SIMFORTOUR можуть користуватися послугою Інтернет, при знаходженні за кордоном. Послуга доступна в 122 країнах. Тарифікація округлюється по 10 Кб, вартість послуги від 0,01 од. за 10кб

Необхідно активувати GPRS послугу та налаштувати точку доступу у вашому телефоні. Детальніше у розділі  GPRS/EDGE/3G

16.
Скільки коштує дзвінок в службу підтримки абонентів за кордону?

Дзвінок в службу підтримки абонентів SIMFORTOUR за кордону за номером +38 (044) 234-52-22 є безкоштовним протягом перших 3-х хвилин розмови. Починаючи з 4-ї хвилини, він тарифікується як дзвінок в Україну по тарифу тієї країни, в якій ви знаходитеся. Кількість дзвінків в службу підтримки в день не обмежена!

17.
Скільки коштує дзвінок з одного номера SIMFORTOUR на інший номер SIMFORTOUR?

У 137 країнах світу дзвінок з однієї SIM-карти на іншу коштує 0,25 од. / хв.  Це країни з безкоштовними вхідними. Наприклад, якщо абонент з SIM-картою SIMFORTOUR знаходиться в Німеччині і дзвонить на SIM-карту SIMFORTOUR, яка знаходиться в країні з безкоштовними вхідними, дзвінок для нього буде коштувати 0,25 од. / хв.  В Україні вхідні безкоштовні. В інших країнах де вхідні платні,  дзвінки на номери SIMFORTOUR  будуть коштувати згідно базового тарифу вихідного дзвінка, згідно країни перебування.  В розділі «Тарифи» вартість таких дзвінків вказана в пункті «Вартість дзвінка всередині мережі».

18.
Як дзвонити з України на SIMFORTOUR, яка вартість дзвінка?

SIM-карта SIMFORTOUR має естонський мобільний номер +372ХХХ-ХХХ-ХХ, ми радимо попередньо дізнатися про тарифікацію дзінка у вашого мобільного оператора,а також використовувати спеціально розроблені тарифні плани, які суттєво заощаджуватимуть ваші кошти.  

Вартість дзвінків українських операторів на номери SIMFORTOUR:

Мобільний оператор "КИЇВСТАР" Послуга «Улюблені країни», обравши країну - Естонія

Вартість дзвінка - 6 грн./хв.

Вартість підключення однієї країни: 5 грн.


Мобільний оператор "MTC" Послуга «0 за кордон»

Вартість дзвінка → 3,00 грн/хв.
Активація послуги: *101*61#

Послуга «МТС-International» *Увага! тільки для контрактних абонентів
Вартість дзвінка - 8,00 грн/хв.
Вартість користування послугою - 5 грн / місяць,
і гроші знімаються, тільки якщо Ви нею скористалися.

Мобільний оператор life:) Послуга "Міжнародний life:)"

Вартість дзвінка - 5,99 грн/хв.- 60 хвилин на місяць
Вартість активації послуги - 10 грн/ 30 днів
Порядок набору: 00 37 2Х XXX XXXX


Стаціонарний телефон "УКРТЕЛЕКОМ"

Порядок набору: 0 гудок 0 37 2Х XXX XXXX
Вартість дзвінка: 0,66 USD/ хвилина

Увага!  Якщо з мобільного набирати у звичайному форматі + 37 2Х XXX XXXX ціна дзвінка по зоні «Східна Европа» тарифікується як міжнародний дзвінок.Додатково до вартості дзвінків додається плата за з’єднання згідно тарифів оператора. Розцінки вказані з урахуванням ПДВ без збору в Пенсійний Фонд.




19.
Як з карти SIMFORTOUR здійснювати вихідні дзвінки?

+ 38(код України) 044(код міста/чи код мобільного оператора - 097,096,067,063і ін.) 234-57-57 (номер телефону).
Увага! Якщо прямий набір не спрацьовує, то необхідно набирати через сервісну команду:
*146*0038 (код України) (код міста/чи код мобільного оператора - 097,096,067,063,050і ін.) 234-57-57 (номер телефону) #. РЕШІТКУ ОБОВ'ЯЗКОВО.Натиснути клавішу виклику. Наприклад: *146*00380442345222#
На дисплеї телефону з'явиться повідомлення "Wait for Call" (чекайте вхідний дзвінок). Через декілька секунд вам поступить вхідний дзвінок, потрібно буде натиснути клавішу виклику . Через короткий проміжок часу вам відповість абонент, що викликається.

Якщо вам не вдалося здійснити дзвінок, спробуйте вручну зареєструватися в іншій мережі.  Зайдіть в Меню>Налаштуваня> Налаштування телефону> Вибір оператора/мережі> Вручну

20.
Як активувати SIM-карту?

Активація SIM-карти відбувається автоматично при реєстрації в мережі оператора стільникового зв'язку. Активація можлива як за кордоном, так і на території України. Після активації SIM-картки протягом 5 хвилин на рахунок надходить сума стартового балансу. . Якщо баланс не поповнився , тоді зверніться в службу підтримки абонентів: +38(044)234-52-22 (Україна 8.30 -22.30) або пишіть на електронну пошту: kiev@simfortour.com.ua

Як перевірити та поповнити баланс?

21.
Який період часу баланс зберігається на сім-картці ?

Залишок коштів на балансі сім-карти тимчасово блокується, якщо протягом 1 року баланс сім-картки не поповнювався. При цьому сама сім-карта залишається активною. Повернення заблокованого залишку коштів відбувається при умові:

  1. картка повинна знаходитись в телефоні та бути активною
  2. необхідно хоча б один раз на рік здійстини платний вихідній дзвінок
  3. написати листа на поновлення балансу: kiev@simfortour.com.ua

Якщо у Вас виникли питання щодо балансу сім-картки, зверніться будь-ласка у сервісну службу за тел: (044)234-52-22

22.
Як перевірити та поповнити баланс картки SIMFORTOUR?

Для перевірки балансу наберіть наступну комбінацію:

*146*099# та натиснить клавішу виклику або зареєструйтеся в Особистому кабінеті абонента та отримуйте детальну інформацію, щодо використання вашої сім-карти 

 

Існують наступні способи поповнення рахунку:

1.картками експрес-оплати(поповнення);
2.банківськими картами (Visa/Master Card) на сайті www.simfortour.ua;
3.за допомогою системи моментальних Інтернет розрахунків WebMoney на сайті www.simfortour.ua;
4.за інформацією про безготівкові розрахунки звертайтеся за телефоном: +38(044)234-52-24;
5.за готівку в терміналах по прийому платежів (Qiwi(ОСМП),  Pay&Go, СityPay, 24nonStop, Easy Pay) – кошти зараховуються безпосередньо на баланс телефонного номера за комерційним курсом.

23.
Як поповнити баланс, перебуваючи за кордоном?

Перебуваючи за кордоном, ви можете поповнити баланс SIMFORTOUR:

  1. На нашому сайті за допомогою банківської карти
  2. Електронними грошима
  3. Ваш баланс можуть поповнити Ваші рідні та близькі на території Украъни в салонах зв'язку, за допомогою терміналів, банкоматів.

У Туреччині можна поповнити баланс за допомогою терміналів оплати iTouch або через гідів TezTour.(ТМ «SIMTRAVEL/ SIMFORTOUR» )

24.
Чи можна поповнити баланс до активації SIM-карти?

Так, Ви можете поповнити баланс будь-яким способом до того, як активуєте SIM-карту. При активації SIM-карти гроші вже будуть на Вашому рахунку.

Якщо ви не знайшли відповідь на своє запитання, ви можете задати його нам!

Поставити питання

Поставити питання або залишити відгук

Будь ласка, заповніть форму, щоб ми могли використовувати введені вами дані для вирішення вашого питання або розмістити ваш відгук. Відповідь на ваше запитання буде отримана в якомога короткий термін часу.

Ви є абонентом Simfotur/Simtravel?

Форма заповнена з помилками

Будь ласка, перевірте заповнення форми.
Поля, в яких допущені помилки, виділені оранжевим кольором.

Спасибо!

Всі поля є обов'язковими для заповнення.

Перевірка балансу:

*146*099#


Ви можете зателефонувати в нашу службу технічної підтримки самостійно:

(044) 234 52 22Київ
(з 8.30 по 22.30, перші 3 хвилини через SIMFORTOUR безкоштовно)

+37257595999 VIBER Service
(пн.-пт. до 18.00)